12 kwietnia 2012

Opaska !

Hej hej hej ;)
Dzisiaj w szkole , podczas wf zaczęłam się bawić włosami Madzi i stworzyłam opaskę z trzech warkoczyków, kojarzy mi się ona z opaską a'la hippie ;) To świetny i może nie wszystkim znany patent na ciekawą i prostą fryzurę. Z racji takiej, że miałam tylko do wykorzystania jedną wsuwkę i brak grzebienia to niestety nie wyszło to zbyt prosto  No ale coś na wzór jest :
 
1.Najpierw zaplatamy warkoczyki z jednego boku (ilość w zależności od naszego gustu, ja zrobiłam trzy) tak jak jest to na zdjęciu poniżej ;)

2. Bierzemy je wszystkie, równo „oplatamy” czoło i spinamy je wsuwką po drugiej stronie głowy, powinno to wyglądać tak ( tylko, że równo - mi niestety jeden warkoczyk się zsunął ) :






 Dziękuje Madzi, która pozwoliła mi na zrobienie zdjęć i udostępniła swoich włosów , na pewno pojawi się tutaj jeszcze nie raz ;] ;*


A oto parę zdjęć, które znalazłam na necie z opaską na czoło, które mi się bardzo podobają :












Do następnej notki ! pa .

2 komentarze:

  1. Fajnie Ci to wyszło ;) Podobają mi się te opaski XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Ciekawy blog. Dodaje do obserwatorów:* I dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ;)
Serdecznie pozdrawiamy ^^