12 kwietnia 2012

Nudyy xd

Siemaa! Znów nie poszłam do szkoły i tak się nudzę w domu :D Słucham muzyki : ) To są bardzo fajne piosenki podobają mi się : )  http://www.youtube.com/watch?v=FGAyjfwK-wI i http://www.youtube.com/watch?v=Ng_t5D8tVvM


Pomyślałam też, że napiszę co lubię :) A więc uwielbiam robić zdjęcia przyrody. Zawsze jak gdzieś idę i coś mi się spodoba to od razu robię zdjęcie :]
Tu kilka fotek które zrobiłam sama:




 I jak podoba wam się?
Narazie to tyle miłego słuchania piosenek i oglądania fotek. Paaa! <3 : )

5 komentarzy:

  1. Jeżeli to na serio ty robiłaś te zdjęcia to są bardzo ładne :D Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szlacheckie życie- hah, skojarzyło mi się z życiem mojej klasy ;) Zdjęcie cudne( widać, kto ma talent ). Ma cherie- moja piosenka <33. Zapraszam na bloga : amarant-niesmiertelnosc.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie dziewczyny! :*
    Kochający przyjaciel
    Mateuszek :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ;)
Serdecznie pozdrawiamy ^^