14 kwietnia 2012

Cześć wszystkim! Co słychać? Jak weekendzik? :D Ja już wyzdrowiałam, mogę wychodzić :D W poniedziałek do szkoły :( Jakie plany na dziś? :) Może pojadę do kina z przyjaciółkami :D
Niedawno mówiłam o bransoletkach z muliny :) Nagrałam filmik jak ją zrobić, może nie wyszło najlepiej ale to mój pierwszy, więc wybaczcie :D Tu zdjęcie tego co mi wyszło :



I filmik: 






Może być? Następny będzie lepszy obiecuje :D
To życzę miłego robienia bransoletki i udanego weekendu :D Może się jeszcze dzisiaj odezwę. Paa! <3 :)

2 komentarze:

  1. bardzo fajny blog. :)) będę go odwiedzać.

    zapraszam do komentowania na : http://adirection.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wzór, muszę go kiedyś wypróbować ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ;)
Serdecznie pozdrawiamy ^^