11 lipca 2012

Wakacje! :D

Rozdanie!
Konkurs, w którym bierzemy udział KLIK. Do wygrania super zestawy :) Naprawdę warto :-D
Konkurs trwa do 3.08.2012




..........................................................................................................................................
Hej hej hej :D
Witajcie :)
Jak tam wakacje? U nas fajnie..jak na razie się nie nudzimy : DD
Niedawno byłyśmy na zakupach xd
Na urodziny dostałam karty upominkowe i pojechałyśmy na małe zakupy :)
Oto co kupiłam :



Spódniczka Reserved 29,90zł 


 
Bluzka Reserved 29,90zł

Bluzka Cropp 29,90zł
Naszyjnik Cropp 9,90 zł
Buty CCC 79,99 zł

...................................................................................................................................
Wczoraj farbowałam włosy xd
Wiecie jakie miałam wcześniej :] A teraz mam takie :-D
Kilka fotek:





I kolejna focia czegoś :-D


I kotek <3



........................................................................................................................

Do tego kilka nutek :








To wszystko na dziś :)
Przepraszam, że tak rzadko ostatnio posty dodaje ale jakoś czasu brak :]
Życzę udanych wakacji i dobrego wypoczynku :-)
Do nastepnego postu ^^
Papapa ;**<3

5 komentarzy:

  1. Naszyjnik rewelacja ! :)
    I kolor włosów cuuuuuuudo!:)


    Przy okazji zapraszam Was na rozdanie, w którym wygrywają aż 4 osoby! :)
    http://palinka-and-her-world.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżu , spódniczka jest boska. A naszyjnik miałam kupić ; ) ślicznie ci w nowych włoskach .

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba bluzka z piórami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oryginalny naszyjnik ;) podoba mi się PS.
    Zapraszam Cię serdecznie na rozdanie, które organizuje

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na nowy rozdział http://tajemnica-to.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ;)
Serdecznie pozdrawiamy ^^