20 lipca 2012

Witaaam! ♥.♥

Hej, hej, hej ;*
Wiem, że pogoda nie najlepsza : (  (tyle teraz słyszę o tych tornadach i wgl. ze szok :c )  
Ale i w taką można znaleźć sobie zajęcie :)
Grunt to dobre nastawienie :D
Taki obrazek mi się nasunął 


optymistka


Ja np. jak widać teraz napisałam notke ;D
Zawsze jakieś zajęcie się znajdzie :-]
Teraz czekam na piękną pogodę. Chce się w końcu poopalać xd
Nad jakąś wodę bym pojechała a wy ? :-)
Jedziecie gdzieś na wakacje? Albo już byliście?
Ja w tym roku nigdzie nie jade :(
Może na jakieś baseny termalne na weekend albo pod namiot nad jezioro  xd
Ale za rok się na pewno gdzieś wybiorę na dłużej :-D


Jak wy spędzacie wolny czas ? :)
Coś na zabicie nudy w tak nie ładną pogodę... hmm może posłuchanie muzyki, czytanie książki, oglądanie filmów, albo spotkanie się z przyjaciółmi nie koniecznie na mieście :-] 
W domu też zawsze można posiedzieć :3
Razem się pośmiać i wgl. :-B


............................................................................................................................

Tutaj kilka zestawików na letnie dni :)
Jak ktoś chce wiedzieć coś więcej na temat rzeczy poniżej przedstawionych proszę pisać ;D
to tak :

na upalne dni :)
na miasto :]
 na chłodniejsze dni :-)
 na co dzień :)

I jak podoba wam się? 
Który najbardziej ? :)

....................................................................................................................................

Ostatnio zaczęłam gotować :D
Nigdy tego nie robiłam i dlatego nie umiałam..
Teraz się uczę i powiem wam, że nawet dobrze mi to idzie :-]
Niedawno robiłam kotlety z fileta, ziemniaki i mizeria :)
Wczoraj zrobiłam naleśniki i wyszły przepyszne ♥.♥
Dziś zostałam sama w domu i musiałam sobie coś zjeść.
Wyciągnęłam fileta, pokroiłam, podsmażyłam, ugotowałam ryż :)
Całość zmieszałam, dodałam sos czosnkowy i pokrojone ogórki.
Takie wymyślone ale pyszne :-B
Nigdy nie umiałam nic ugotować xd
Trzeba sobie jakoś radzić :D
Tydzień temu upiekłam ciasto z wiśniami :-)
Jest dobrze a może być lepiej :-D
Zobaczymy co będzie następne : >



 To chyba tyle na dziś ;) Do następnej notki. Papa;***<3

9 komentarzy:

  1. 2 zestaw strasznie mi się podoba!głównie przez buty :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie ten 2 :)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ;> bardzo ładne są te stylizacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda już się polepsza, więc miejmy nadzieję, że unikniemy tornad...
    Stylizacje fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten ostatni zestaw jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięne zestawy... przed ostatni chyba najbardziej mi wpadł w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem optymistką, a nawet mam taki nick ;P
    Zapraszam u mnie konkurs, do wygrania kosmetyki i nie tylko ;)
    http://optymistyczne-dni.blogspot.com/2012/09/konkurs-u-optymistycznej.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ;)
Serdecznie pozdrawiamy ^^