27 czerwca 2012

Relacja :D

Konkurs, w którym bierzemy udział klik do konkursu, pośpieszcie się, ponieważ zostały tylko 2 dni ;)  
warto wziąć udział także w tym rozdaniu, w którym można wygrać jeden z zestawów widocznych poniżej   klik do rozdania 
 zestaw 1

zestaw 2
 
......................................................................................................................................
Siemaaa!<3
Dawno się nie odzywałam. Przepraszam :)
Zdam wam relacje z sobotnich Dni Tyskich, na których było dużo atrakcji m.in. tancerze z YCD tacy jak Mateusz Sobecko , Igor Leonik, Kinga Mucha (uczestnicy 7 edycji) i Artur Cieciórski (zwyciężca 2 edycji) nie ukrywam, że bardzo ich lubie xd Kto ogląda YCD wie o czym mówie :)  - prowadzili oni warsztaty taneczne : DD Ja nie tanczyłam ale patrząc nauczyłam się układu xd Całą impreze prowadził Rafał "Tito" Kryla (uczestnik I edycji) wraz z Weroniką Marczuk)

 Oto kilka zdjęć :

My
Z naszym kolegą Michałem : ))

Z Weroniką Marczuk
Z Mateuszem 


Z Igorem

Z Kingą

Z Arturem


A tu Igor podczas prowadzenia warsztatów

Potem były warsztaty z zumby :) (Co to jest ZUMBA) Poniżej filmik z naszej zabawy :D To co tam robimy to jest porażka ale przynajmniej było śmiesznie : DD Do tego kawałek warsztatów Igora  i koncert Afromental :-]

 A tutaj dodatkowe 2 filmiki z tego dnia :)
Pokaz zumby
Dni Tyskie 2012




Byłyśmy tam cały dzień i nogi bardzo nas bolały ale fajnie było J
Wieczorem był koncert AFROMENTAL a potem DYSKOTEKA pod gołym niebem 
W między czasie byłyśmy na karuzeli :-D

Jak widzicie dzień bardzo fajnie spędzony :) 






Już w piątek zakończenie roku ;d Cieszycie się? Bo ja bardzo :D Jakieś plany?


Są wakacje. Czekamy na słońce i idziemy nad wodę się opalać :D


To tyle na dziś :) Już późno : o Trzeba iść spać :-D
Może odezwę się jutro. Dobraaanooc! ;*****
Paaa!<3:)

12 komentarzy:

  1. ten Igor przypomina mi Justina Biebera mxd

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarzyk u mnie i obserwowanie ;). Fajny ten Wasz taniec :)) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne
    zapraszam do wspólnej obserwacji będzie łatwiej przyuważyć nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już dawno miałam zakończenie roku szkolnego! ;) naprawdę masz boskie spodnie!

    Zapraszam do mnie;) może obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nowy rozdział http://tajemnica-to.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia w konkursie, w którym bierzecie udział:)

    Przy okazji zapraszam Cię na konkurs, który organizuję na swoim blogu, z Golden Rose, do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci :) Informację o konkursie znajdziesz na pasku bocznym z prawej strony, wystarczy kliknąć w zdjęcie KONKURS.

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszę wam tylu tych zdjęc !
    zapraszam do siebie na rozdanie jeśli masz ochotę i nie brałyscie udziału;)
    http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi równiez ten Igor przypomina justina Bibera

    OdpowiedzUsuń
  10. E tam. Nie jest taki podobny ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. http://teen-fashion-teen.blogspot.com/ Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ;)
Serdecznie pozdrawiamy ^^