8 maja 2012

Animacja.

Witam wszystkich ;)
Dzisiaj notka o tworzeniu takiej animacji ze zdjęć :


Świetny patent, a nie wszystkim znany ;)

No więc najpierw trzeba ściągnąć fajny programik jeżeli ktoś go jeszcze nie ma :
Photoscape :)
link do niego :
 http://www.dobreprogramy.pl/Photoscape,Program,Windows,12505.html

Tworzenie :
Krok 1 : z panelu startowego wybieramy AniGif

 

Krok 2 : wybieramy zdjęcia do animacji
Krok 3 : po prawej stronie ustawiamy odpowiedni dla nas czas 
Krok 4 : zapisujemy animację i gotowe ;)

Bardzo proste do zrobienia i czasami może nam wyjść świetny efekt ;) 
Program ten można także stosować do obróbki zdjęć, łączenia ich i ma wiele jeszcze innych funkcji.

Oto kilka efektów mojej zabawy z taką animacją : 





Jeżeli macie jakieś pytania co do tworzenia takiej animacji - piszcie ;)

...................................................................................................................................................

Z racji tego, że dzisiaj mieliśmy wolne od szkoły to pojechałam na małe zakupy ;)
 Kupiłam buty, które od dłuższego czasu mi się podobały. Chciałam czarne, ale nie znalazłam niestety :(  Oraz czarny kwiatek do włosów i zwykłe spodenki w panterkę  ;)
 Małe drobiazgi, a jak cieszą ^^ 
Miłego wieczoru , pa ^^ <3


7 komentarzy:

  1. Ponieważ, nic innego nie ucieszy kobiety tak bardzo jak zakupy :). Ja dzięki temu, że miałam kilka kroków od szkoły, galerię, zawsze po tym jak mnie ktoś wkurzył w szkole szłam sobie coś kupić i taka szczęsliwa wracałam do domu :-D.
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna róża.Zapraszam do mnie http://etakmozebyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://baddevil-cytaty.blogspot.com/

    jeżeli chcesz abym poleciła twojego bloga piszna na gg - 42878773

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te animacje! Też umiem takie robić. ;-)
    Zapraszam do mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się! ;-)
    Może zaobserwujemy? :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ;)
Serdecznie pozdrawiamy ^^