5 czerwca 2012

Witam ;)
dawno nic nie pisałyśmy, trzeba nadrobić zaległości ^^

W sobotę(2 czerwca) byłam na weselu, oto outfit z tego dnia:
1.Czarna sukienka-kupiona przypadkowo na targu, 2. Białe bolerko-szafa mojej siostry, 3. Buty - kupione rok temu, 4.Torebka-także mojej siostry ;)
+ czarne korale i dwie bransoletki : jedna czarna, druga srebna ^^
taki sobie skromny zestawik ;)
fryzurka ;) z moich krótkich i zniszczonych włosów, z których cudów zrobić się nie da, ale dziękuję Ewelinie, że dała radę coś wykombinować ;*


sukienkę na inną niż miałam w planach zmieniłam dzień przed weselem, bo stwierdziłam(i nie tylko ja), że w tej mi korzystniej ;)
złapałam welon, wygrałam jeden konkurs - dostałam flaszkę(nie lubię wódki i nie piję, więc narazie stoi na półce) i ogólnie pobawiłam się ;) Wszystkiego Najlepszego życzę jeszcze raz Młodej Parze;) Będę miała więcej zdjęć ze ślubu to może dodam później ;)

 lubicie takie imprezy jak wesela? ;>

.............................................................................................................

wczoraj(4 czerwca) odbył się w naszej szkole Dance Festiwal z okazji Dniu Sportu i tańczyłyśmy, nie było przydzielanych miejsc, więc wszystkie zespoły dostały pamiątkową statuetkę i dyplomy ^^ później był mecz nauczyciele kontra uczniowie ;P
po szkole siedziałyśmy z kumpelami pod blokami i gadałyśmy ;P

zespołowo :
  
na ławeczce po szkole :
Dobrze mieć wokół siebie pozytywnie zakręconych ludzi ^^

Na dzisiaj to koniec notki, ponieważ czeka mnie jeszcze chemia i rachunkowość oraz z kupelą muszę zrobić prezentację o naszej miejscowości :|

Pa ^^

6 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądałaś, a fryzura perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na nowy rozdział http://tajemnica-to.blog.onet.pl ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne buty, a fryzura śliczna :D Zapraszam do mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fryzura!

    http://kwitnacy-kwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam traducyjne, wiejskie, polskie wesela ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ;)
Serdecznie pozdrawiamy ^^