18 maja 2012

Konkurs i kokardki ;)

Witam ;)
Chciałabym poinformować o konkursie na blogu, który obserwuję :
Klik do konkursu

zgłaszajcie się ! na pewno warto, bo do wygrania są cudowne marynarki ^^

     .....................................................................................................................................................

A tak poza tym to weekend ! ;) 
Bardzo podobają mi się kokardki we włosach ^^
Mam dwie, ale muszę zainwestować w jeszcze więcej ;)
cudne są <3

A oto moje dwie (kupione na allegro) :

Kiedyś spróbowałam zrobić kokardę z włosów Karolci i oto efekt :
Nie jest ona równa, ale ważne, że się nauczyłam ^^
Dużo jest filmików na youtube jak taką kokardę zrobić ;)
Ja się uczyłam z tego :
Możecie spróbować zrobić ją i wysłać efekt końcowy, jeżeli by się komuś chciało, a opublikowałabym zdjęcia w którymś z postów ^^
Pozdrawiam ;) Pa ;)



6 komentarzy:

  1. Taaak, kokardki są bardzo ładne i dziewczęce : ) lubię je w każdej postaci <3. zapraszam do mnie ; ) http://imageworld-friend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokardki we włosach wyglądają glamour ;-)

    A kokardka Ci niezła wyszła ;d

    Pozdrawiam gorąco!
    ArIana

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kokardki ! :D
    a ta z włosów świetnie się prezentuje :)
    również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. slodkie kokardki ale nie wszystkim pasuja niestety:) kokardka z wlosow fenomenalna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz! ;)
Serdecznie pozdrawiamy ^^